Neohodnoceno

VOGE 800 Rally

Endurovej obojživelník: Hbitě na asfaltu, nezkrotně v divočině.

Skladem
Kód: 566
Značka: VOGE
219 990 Kč
Kategorie: ADVENTURE
Záruka: 4 roky

Šotolina, asfalt nebo bahno? Jsem nezastavitelná – zvládnu všechno!
Jsem motorka bez přetvářky, poctivý rally geny mám ve svý DNA. Ale klid, nemusíš být závodník z Dakaru, abys mě zvládnul. Pod mým drsným kabátem totiž najdeš univerzála, co miluje rychlý dálniční přesuny i divokou jízdu terénem.


Dvouválec, co tě pošle do jiné dimenze
Můj nový dvouválec s objemem 798 ccm má krouťák 81 Nm při 6 500 otáčkách a výkon 94 koní. Stačí ho pustit z řetězu a letíš až ke 190 km/h. Šestikvaltová převodovka s hydraulickou spojkou a anti-hoppingem tě podrží i při odvážném podřazování.


Podvozek připravenej na peklo
Než jsem se dostala k tobě, prošla jsem brutálním testem – 30 000 kilometrů v poušti Gobi. Pro mě to byla hračka, když mám kompletní tlumení od Kayaby, brzdy Nissin a nastavitelný tlumič řízení.

Do terénu mám ideální kola: jednadvacítku vepředu a osmnáctku vzadu, obojí drátěné a bezdušové. Obutá jsem do Pirelli Scorpion Rally STR, takže i divočina se pro mě stává dálnicí.


Elektronika, co tě podrží v každé situaci
Moje vybavení je přesně takový, jaký offroad vyžaduje. ABS? Můžeš ho vypnout úplně, nebo jen na zadku. Trakce? Jasně, vypínatelná. A co teprve rotační tlumič řízení, který oceníš hlavně mimo asfalt. Pokud tě překvapí chlad, moje vyhřívaný sedlo a gripy tě udrží v pohodlí. I tvrďák si může užít komfort!


Pohodlí pro každého dobrodruha
Sedlo mám v ideální výšce 850 mm – pohodlný, ergonomický a uzpůsobený pro jakýkoli jízdní styl. Řídítka si snadno nastavíš podle svých preferencí, a můj štíhlý pas ti zajistí maximální kontrolu jak vestoje, tak vsedě.

Vysoký plexi je chytře posunutý dopředu, takže tě nebude rušit ani při skocích. A moje zubatý stupačky? Ty tě udrží pevně v sedle, i když půjde do tuhýho.


Co říkáš, vyrazíme společně?
Potkáme se už v březnu na výstavě Motocykl Praha 2025 – buď tam!


Pokud chceš, můžu text ještě dál upravit nebo přizpůsobit konkrétním požadavkům. 😊

 

Technický údaje

Motor

Objem motoru  798 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 rpm
Maximální kroutící moment 81 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 12:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
Starter elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5+
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování
Objem nádrže 24 litrů
Spotřeba paliva 5 l/100 km
Maximální rychlost 190 km/h

Podvozek a brzdy

Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 200 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 190 mm
Přední pneu 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally
Zadní pneu 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč
ABS ano - antiblokovací systém - vypínatelný
TCS ano - systém kontroly trakce - vypínatelný

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 390 × 860 × 1 399 mm
Pohotovostní hmotnost 213 kg
Výška sedadla 850 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX