VOGE 800 Rally
Endurovej obojživelník: Hbitě na asfaltu, nezkrotně v divočině.
Kategorie: | ADVENTURE |
---|---|
Záruka: | 4 roky |
Šotolina, asfalt nebo bahno? Jsem nezastavitelná – zvládnu všechno!
Jsem motorka bez přetvářky, poctivý rally geny mám ve svý DNA. Ale klid, nemusíš být závodník z Dakaru, abys mě zvládnul. Pod mým drsným kabátem totiž najdeš univerzála, co miluje rychlý dálniční přesuny i divokou jízdu terénem.
Dvouválec, co tě pošle do jiné dimenze
Můj nový dvouválec s objemem 798 ccm má krouťák 81 Nm při 6 500 otáčkách a výkon 94 koní. Stačí ho pustit z řetězu a letíš až ke 190 km/h. Šestikvaltová převodovka s hydraulickou spojkou a anti-hoppingem tě podrží i při odvážném podřazování.
Podvozek připravenej na peklo
Než jsem se dostala k tobě, prošla jsem brutálním testem – 30 000 kilometrů v poušti Gobi. Pro mě to byla hračka, když mám kompletní tlumení od Kayaby, brzdy Nissin a nastavitelný tlumič řízení.
Do terénu mám ideální kola: jednadvacítku vepředu a osmnáctku vzadu, obojí drátěné a bezdušové. Obutá jsem do Pirelli Scorpion Rally STR, takže i divočina se pro mě stává dálnicí.
Elektronika, co tě podrží v každé situaci
Moje vybavení je přesně takový, jaký offroad vyžaduje. ABS? Můžeš ho vypnout úplně, nebo jen na zadku. Trakce? Jasně, vypínatelná. A co teprve rotační tlumič řízení, který oceníš hlavně mimo asfalt. Pokud tě překvapí chlad, moje vyhřívaný sedlo a gripy tě udrží v pohodlí. I tvrďák si může užít komfort!
Pohodlí pro každého dobrodruha
Sedlo mám v ideální výšce 850 mm – pohodlný, ergonomický a uzpůsobený pro jakýkoli jízdní styl. Řídítka si snadno nastavíš podle svých preferencí, a můj štíhlý pas ti zajistí maximální kontrolu jak vestoje, tak vsedě.
Vysoký plexi je chytře posunutý dopředu, takže tě nebude rušit ani při skocích. A moje zubatý stupačky? Ty tě udrží pevně v sedle, i když půjde do tuhýho.
Co říkáš, vyrazíme společně?
Potkáme se už v březnu na výstavě Motocykl Praha 2025 – buď tam!
Pokud chceš, můžu text ještě dál upravit nebo přizpůsobit konkrétním požadavkům. 😊
Technický údaje
Motor
Objem motoru | 798 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 rpm |
Maximální kroutící moment | 81 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 12:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5+ |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování |
Objem nádrže | 24 litrů |
Spotřeba paliva | 5 l/100 km |
Maximální rychlost | 190 km/h |
Podvozek a brzdy
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 200 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 190 mm |
Přední pneu | 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally |
Zadní pneu | 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč |
ABS | ano - antiblokovací systém - vypínatelný |
TCS | ano - systém kontroly trakce - vypínatelný |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 390 × 860 × 1 399 mm |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg |
Výška sedadla | 850 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.